Wednesday, December 13, 2006

after birthday

Het wordt al een running gag: Joop's saaie leven...
Toch valt het wel mee hoor. (Al leef ik niet groots en meeslepend, like they do in the movies).

Zaterdag mijn verjaardag gevierd, met een kleine groepje getrouwen. Ik had bewust niet zo veel mensen uitgenodigd omdat het met een klein groepje eigen veel leuker is. Wel opvallend dat iedereen op zijn plaats blijft zitten, ondanks dat er ruimte genoeg is om rond te lopen/hangen.
Volgende keer toch maar een tapje huren, dan moeten de moeten mensen wel...

De gekregen cd-bonnen gisteren verzilverd bij Fame in A'dam; altijd weer een goed excuus om in Amsterdam te shoppen.
Godzijdank een droge dag, ideaal voor op de motor.
Hoewel: je staat er soms van te kijken hoeveel wind er op de snelweg staat; de GSX 550 moest er hard aan trekken...

Anyway, ik heb een paar klassiekers die ik al op lp had op cd aangeschaft. Zo heb ik van Siouxsie & The Banshees (ja, wie kent ze (nog) ? "A kiss in the dreamhouse" en "Ju Ju" verzilverd.
En van The Smiths de eerste lp.
Toch grappig: als je bepaalde lp's op cd aanschaft krijgen ze een meerwaarde: de geluidskwaliteit is beter, soms staan er extra nummers op en het is sowieso praktischer dan vinyl.
Daar staat tegenover dat de lp's een zekere romantiek hebben (ook goede herinneringen uit, in dit geval, de new wave-tijd; when I was young...)

Ok, to be continued.
Post altijd welkom.

Joop

1 comment:

lidia said...

Hoe zag je eruit in je new-wave tijd? Misschien tijd om je foto te posten op deze weblog?