Saturday, December 16, 2006

2006 hits back

De zoveelste grijze dag in december ("I Have never seen December look as bad before"- The Skids); will it ever stop ?
Vanmorgen kwam ik collega X nog op het perron van H'lem tegen, die was al vroeg op pad op haar vrije dag met dit hondenweer...
Had ze niet beter in bed kunnen blijven liggen ?

Op het station aangekomen liepen er mensen rond met nummerborden onder hun arm (Russische maffia ?) en had ik een gevecht met een te gulzige kaartverkoopautomaat die mijn pinpas wilde opslurpen.

Aangekomen in de bieb verliep het opstarten van bepaalde inlichtingenpc's weer eens moeilijk, zo moet je helaas al weer halfslachtig aan het werk.
Eenmaal op de muziekafdeling kwam ik pas echt op stoom: de cd van The Rifles maar weer eens opgezet; hij heeft net niet mijn persoonlijke Top 5 van 2006 gehaald.
Had ik beter Artic Monkeys er uit kunnen gooien voor The Rifles ?

De cd van het jaar ?
Natuurlijk The Dears met "Gang of losers", no doubt about it.

Overleden: de Zwitserse Formule 1 coureur Regazzoni, uit de tijd dat de rijders nog snorren droegen, rookten en ook niet vies van een borreltje waren. Kom daar tegenwoordig nog eens om.
Jammer genoeg raakte hij verlamd tijdens de GP van de USA in 1982 en nu is hij verongelukt op de openbare weg...
Zo zie je dat het tegenwoordig op de F 1 circuits veiliger is dan op de openbare weg.
Al met al was de Ferrari-coureur goed voor 5 zeges in 132 races.

2 comments:

lidia said...

Joop, heb jij de film 'Bert Munro, the world's fastest indian' gezien? Wel een aanrader, ook voor niet-motorliefhebbers. Anthony Hopkins speelt een zeer sympathieke rol.
Collega X had trouwens wel een gezellig dagje hoor, ondanks het hondeweer!

joop said...

Hoi Lidia,

Ik ben blij dat je nog een gezellige dag had. Waar was je naar toe ?

"Bert Munro" etc. wil ik nog wel een keer zien; een paar maanden geleden draaide ie nog in Alkmaar
maar kwam ik er niet aan toe.

Hopkins is eigenlijk altijd wel goed en zo'n biopic over zo'n bezeten man is dan wel aantrekkelijk inderdaad.

Zit je een beetje op schema qua opdracht ?