Monday, October 29, 2012

What can I do ? Ain't got a clue

Tegelijkertijd met The Ramones (zie vorige blog) kwam ik ook de eerste cd van The Lurkers (alleen die naam al !) in Concerto tegen: "Fullham fallout" (ook 1979). De lp had ik al, maar naar de cd heb ik een tijd gezocht.

Zij waren in feite "The poor man's Ramones": het rammelde allemaal net wat meer, het klonk minder gepolijst dan de punks uit New Yorl en zij bleven zonder de erkenning die The Ramones ontvingen..

Ook deze lp staat nog als een huis en de cd bevat nog wat lekkere extra tracks, zoals "Suzy is a flloozy" en "Mass Media believer." Een drummer als een houthakker, rauwe gitaar en de Rickenbacker bas upfront. Wereldsterren zouden het nooit worden, but who give a damn ?

"Mother will understand me, mother will forgive me". Mooi gevoelig nummer voor een punkband uit de eerste golf uit Fullham (UK).
Zou keeper Van der Sar ooit aan The Lurkers gedeacht hebben toen hij voor de gelijknamige voetbalclub in Engeland speelde ? Vast nie

2 comments:

Anonymous said...

Toch Rebel Without a Clue?? LWesp

Anonymous said...

Toch Rebel Without a Clue?? LWesp