Tuesday, February 10, 2015

De lelijkste

De lelijkste Eend ooit ? Of het lelijkste doelpunt ooit ? Voor beide categorieën zijn er veel genomineerden. Maar daar heb ik het niet over.


Nee, ik heb het over de Lelijkste Supermarkt van Nederland. Wat mij betreft scoort de Deka het hoogst. Waar AH en Vomar de filialen vernieuwen is het in de Deka-filialen nog 1984. Een lelijke tegelvloer, rood-gele bedrijfskleding en veel op elkaar gepropte artikelen.


Zal na V&D (ook niet bepaald mooi trouwens) en Blokker daardoor ook de Deka ooit in de problemen komen ? Ik denk het niet, want het assortiment is wel ok. Maar kom op: we leven in 2015 ! De consument wil ruimte en licht.



2 comments:

HSD said...

De Dekamarkt (oprichter Dirk Kat) vind ik wel ok.Prima assortiment, het kan wat gezelliger en eigentijdser. Maar bijv de overdreven vriendelijkheid van een Jumbo staat mij weer tegen.

joop said...

In elk geval sta je bij de Jumbo noot lang in de rij.

Kreeg laatst nog het boodschappengeld terug om dat ik de 3e in de rij was.