Monday, February 15, 2010

Wegmisbruikers !

"Ja, ja, ja. Ik wist het gelijk meteen al: oh, shit het is weer zo laat".

"Deze jonge man komt goed weg, maar dat geldt niet voor zijn roze papiertje, want dat is hij voorlopig kwijt".

"En ja, dat het in Nederland ook weer even wennen is aan die slakkengang van 120 zien we op de A 77 bij Boxmeer".

"Deze koekenbakker heeft er niet veel van begrepen".

"En even verderop is het meteen raak".

"Ik heb dit nog nooit meegemaakt".

"Oh verdorie, mijn pasjes liggen net met mijn rijbewijs thuis bij mijn andere pasjes..."

"Moet dat nou ?
U begrijpt misschien waarom we u aan de kant zetten ?"
Nee".

"De agent bedenken zich geen moment en gaan er direct achteraan"

"En daarvoor heeft de politie een heel handig apparaatje".

"Wij schrokken ons de tandjes".

"Blazen, blazen, blazen, blazen".

"De bestuurder krijgt een stopteken en heeft al snel door hoe laat het is".

"Wil je 10.000 Euro ? Dan ga ik naar het huis en krijg je het. Geen probleem".

"Deze bestuurder maakt het wel heel bar en boos".

"De man vat het sportief op en nu maar hopen dat hij de boete bij zijn baas kan declareren".

1 comment:

hans said...

joop, check wilhelmina :)