Wednesday, December 9, 2015

Kantoorpraat in de trein

Die 6000 chocaladeletters kosten 3200 Euro en ook nog eens 17 Euro bezorgkosten. Belachelijk ! Ik zeg: daar moet je niet accepteren ! "Ja, zegt ie. Ik zal het proberen.". Nou ja !


Dan komt Sandra bij mij zonodig op kantoor om koffie te zetten. Je weet, er komt heet water uit het apparaat voor de koffie. Maar nee, het moet perse gekookt water zijn. Is ze een half uur bezig met die kan...


Alleen v.a.functiegroep 3, 4 en 5 moet je een bijdrage leveren, voor functiegroepen 6 en 7 is het facultief.. Zegt Henk: "Nou ik zit in groep 2, wat moet ik dan" ? Ha ha ha !


Ze willen dat alle persoonsgegevens bewaard worden, maar dat mag niet. Nu moet het toch tijdelijk bewaard worden. Nou, ik doe het niet !


Echt, ze zijn maanden achter op schema ! Het is gewoon niet weg te werken, al die processen en bezwaarschriften...!


Hoop dat PSV wint, is ook goed voor het Nederlands voetbal





 



No comments: